Tréninkový plán

„Otevřela jsem mail a úplně ve mně hrklo, když jsem viděla, že mi posíláš ten tréninkový plán.“ řekla mi Martina. „Bylo mi jasné, že když se přihlásím do štafety, budu muset makat. Ale takhle brzo a už podle plánu? To jsem nečekala.“

Milá Martino, toho se ani nedočkáš! Těžko bude posílat trénikové plány více než půl roku před závodem někdo, kdo má sám problém se zvednout z gauče a vyběhnout do podzimní plískanice. Právě proto si plánuji běžecké závody ve správných rozestupech – aby mne burcovaly a nedovolily mi na gauči zapustit kořeny.

Co jsem Martině v tom listopadovém mailu poslala? Řešily jsme spolu nějaké pracovní záležitosti, týkaly se školení. Pokud je školení praktické a interaktivní, říkám mu „trénink“. A takové praktické školení se musí předem dobře naplánovat. Nejsem si jista, kam bychom podle tohohle „tréninkového plánu“ doběhly. Daleko asi ne. Možná tak do nejbližší kancelářské kuchyňky pro kávu?

v-obleku3

Napsat komentář